Gyakran Ismételt Kérdések

A felület szöveges nyomtatványok általános, gyakran ismétlődő adatainak gyors kitöltésére alkalmas. A sablonokba elhelyezett sablon mezők gyors behelyettesítését teszik lehetővé. Leggyakoribb használati módja a személyes vagy céges adatok gyors feltöltése a nyomtatványokban.

Az e-kitöltő attól ilyen egyszerű, mert számos iratkezelő rendszer követelményeitől mentes.

Az e-kitöltő egy nyomtatvány kitöltő felület, nem egy iratkezelő rendszer.

  • Nem húz alá nyomtatványokban választási lehetőségeket.
  • Nem végez feltételes (ha ..., akkor ...) kitöltéseket.
  • Nem pipál ki jelölőnégyzeteket.
  • Nem végez alaki és adattartalmi ellenőrzéseket a bemenő adatokon.
  • Nem iktató rendszer.

Az e-kitöltő nyomtatvány kitöltővel:

  • Bárki egy jól ismert Microsoft Office Word vagy OpenOffice program segítségével paraméterezhet sablonokat, tölthet fel saját nyomtatványokat.
  • A sablonok elkészítése egy perc alatt elvégezhető.
  • Előre elkészített személyes vagy céges adattáblák segítségével pillanatok alatt kitölthetők a nyomtatványok.
  • Bárki készíthet egyedi adattáblákat saját nyomtatványaihoz a gyors kitöltéshez.

A felület jelenleg egyszerű, Word dokumentumokat támogat. A Word dokumentumokban elhelyezett dupla zárójelek "((minta))" közé írt sablon mezők feldolgozását végzi.
A felület nem támogat sablonokba tehető ismétlődő adatokat, feltételeket. Csak egyszerű behelyettesítéseket végez.
Jelenleg egy sablon kitöltésére van lehetőség egy személy adataival.
Igen, amennyiben a sablonokat elkészíted külön Word fájlokba, és becsomagolod egy zip fájlba. Ha feltöltöd a zip fájlt, a felület kicsomagolja, és lehetővé teszi egyszerre több sablon kitöltését is ugyanazokkal az adatokkal.
A rendszer használata alapfunkciói ingyenesek. Hamarosan elkészülnek kényelmi szolgáltatásaik (körlevél funkció, kitöltött sablon letöltése maradék helyörzővel), melyek éves vagy havi díj ellenében könnyítik meg a nyomtatványkitöltést.